Jest to wersja po liftingu wyprodukowana w 2000 r.. Samochód jest bardzo przyjemny w prowadzeniu i dynamiczny (wersja Sport) i do codziennej jazdy jak i w trasie. Mimo dużego silnika - rzędowy 5 cylindrowy 2497cm3, nie jest strasznie paliwożerny wbrew powszechnym głosom. Auto niższe o 25 mm od wersji Classic i Elegance, a także z twardszym zawieszeniem i bardziej bezpośrednim układem kierowniczym. Co ciekawe z wariantem skrzyni automatycznej którą posiadam (5 biegowy tiptronic), przyśpieszenie od 0 do 100 km/h jest krótsze o 0,3 s niż w skrzyni manualnej. Wygląd tego modelu nie jest ani zbyt krzykliwy ani zbyt klasyczny co właśnie mi się podoba. W wersji nadwozia kombi (na zdjęciu) również wygląda dobrze, tył auta przypomina tył następnego modelu W203 czego nie można powiedzieć o przodzie, gdyż w W203 jest już zupełnie inaczej zaprojektowana maska i cały przód. Jeśli już mówimy o następnym modelu to warto również napisać, że poprzednikiem tego modelu był W201 czyli popularna 190. Widać to m.in. w wyglądzie świateł modelu W201 i W202, szczególnie w wersji przed liftingiem W202 (chodzi o pierwszy lifting w 95' - drugi większy był w 97'). Mercedesy klasy C (model W202) były produkowane w latach 1993-2000 a w przypadku kombi od 1996 do 2001 r.
Podsumowując jest to zwykłe-niezwykłe auto, które spełnia swoje wszystkie funkcje, wygląda (wg. mnie) a także jeździ bardzo dobrze. Ponadto nie jest drogie ani jeśli chodzi o zakup ani w eksploatacji co również jest jego duża zaletą.
Podsumowując jest to zwykłe-niezwykłe auto, które spełnia swoje wszystkie funkcje, wygląda (wg. mnie) a także jeździ bardzo dobrze. Ponadto nie jest drogie ani jeśli chodzi o zakup ani w eksploatacji co również jest jego duża zaletą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz